Testimoni Great Bio Energy - 1001 Oil

Sekiranya anda ingin memberikan testimoni anda tentang Great Bio Energy - 1001 Oil, sila hantarkan kepada kami di alamat : greatbioenergy@gmail.com atau berjumpa dengan Cik Nur Sarina (Bahagian Pengurusan Pelanggan) di pejabat kami di Wisma KODANA Berhad. Sila sertakan nama, umur, alamat serta gambar anda sekiranya ada. Segala kerjasama anda amat kami hargai dan kami dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.


Saudara Mohd Syukri Husein 43, telah menghidapi sakit pada pergelangan kaki yang telah lama. Ianya menimbulkan rasa sengal dan sakit setiap kali beliau ingin berjalan atau melakukan aktiviti yang memerlukan pergerakan yang banyak. Dengan menyapu Great Bio Energy - 1001 Oil, masalah tadi yang dihadapi oleh Encik Mohd Syukri sekelian lama telahpun hilang. Kini beliau dapat melakukan aktiviti harian seperti biasa tanpa rasa sakit lagi.

"Saya telah dihantui dengan penyakit buasir selama lebih kurang sepuluh tahun yang lalu. Ianya menyebabkan saya sukar untuk melakukan aktiviti harian. Saya sering berasa kesakitan apabila hendak duduk serta melakukan aktiviti yang agak lasak. Saya telah mencuba pelbagai ubat dan ikhtiar tetapi masalah buasir tidak juga sembuh-sembuh. Apabila sahabat saya En. Mohd Kamal Hafidza memperkenalkan saya dengan Great Bio Energy - 1001 oil kepada saya dan saya mencubanya. Pada hari pertama, sakit pada buasir itu telah hilang dan mula mengecut serta saya dapat tidur dengan lena tidak sebagaimana sebelumnya. Alhamdulillah, selepas tiga hari menggunakannya ianya kembali normal dan tanda-tandanya telah hilang. Sehingga sekarang saya masih menggunakannya dan saya syorkan kepada sesiapa yang mempunyai masalah yang sama dengan saya untuk mencubanya. Terima Kasih saya ucapkan kepada En. Mohd Kamal yang memperkenalkan saya Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Ustaz Azmi Ismail 34, 019-9308707 Ketereh Kelantan.

"Saya didapati mengidapi demam yang mempunyai tanda-tanda H1N1 iaitu sakit tekak, selsema, dan batuk serta demam saya setinggi 39C. Saya mengambil keputusan untuk terus ke hospital mendapat rawatan. Sebelum ke hospital, saya mencampurkan 3 titik Great Bio Energy - 1001 Oil ke dalam air suam dan meminumnya. Perjalanan dari rumah saya ke hospital memakan masa setengah jam. Bila tiba di hospital saya dapati demam saya telah menurun kepada 38.3C. Setelah mengambil giliran dan menunggu untuk rawatan selama satu jam dan bertemu dengan doktor, doktor dapati demam saya telah pulih sepenuhnya. Sakit tekak dan selsema serta batuk saya juga telah pulih. Satu keajaiban yang teramat sangat dan saya amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Imran bin Haji Lamin 42, (019 665 4575) Jasin Melaka.
.
"Cikgu Imran menceritakan testimoni tentang seorang rakan yang bernama Man (bukan nama sebenar) yang mengidapi HIV. Ketika cikgu Imran bertemu dengan rakan lamanya ini, dia dapati rakannya begitu lemah dan tidak bermaya serta mengidapi penyakit kencing manis (bacaan yang dicatat setinggi 23), Tekanan Darah Tinggi, Penyakit Buah Pinggang, Lemah Jantung serta masalah buang air besar. Man tidak dapat buang air besar kecuali dengan bantuan alat serta ubat dari hospital dan hanya dapat lakukan sekali sebulan sahaja. CD4 Man juga ketika itu dalam bacaan 206 dan dalam keadaan kritikal. Setelah Man mencuba Great Bio Energy - 1001 Oil dengan meminum lima titik yang dicampur ke dalam air suam pada sebelah pagi, petang dan malam amat memberangsangkan. Pada hari pertama penggunaanya, Man pada keesokan paginya dapat buang air besar dengan sendirinya dan dia rasa lebih bertenaga dari sebelumnya. Selepas tiga minggu penggunaannya, bacaan CD4 Man telah meningkat kepada 277 dan kencing manis yang dihidapinya telah menurun kepada bacaan 7.5 serta kini Man dapat memandu kenderaan dengan sendiri dan lebih bertenaga untuk melakukan aktiviti hariannya seperti biasa. Doktor pakar yang merawat beliau mendapati satu keajaiban telah berlaku kepada saudara Man ini. Cikgu Imran rasa amat bersyukur dan berterima kasih serta bangga kerana dapat membantu sahabat beliau ini dan amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Cikgu Imran, Stokis Kuala Pilah, Negeri Sembilan (019 665 4575)

"Saya Zaharatul bt. Ahmed Zaki (31 tahun) ibu kepada 5 orang anak dari Tambun Ipoh Perak. Anak saya Mohammad Arif bin Suhaimi (3 tahun) anak keempat mempunyai masalah mata malas, sepet dan tidak mempunyai kelopak mata. Saya takut dan fobia bila hendak membawa anak saya untuk menerima rawatan susulan di bahagian Pakar Mata hospital Ipoh selepas pembedahan membuat kelopak mata. Anak saya tidak boleh mengelipkan matanya, malah pada waktu tidurnya matanya masih terbuka. Anak saya akan meronta dan menangi sekuat hati apabila menerima rawatan. Ibu mana yang tahan melihat kesakitan anaknya, saya juga akan turut menangis apabila ubat dimasukkan untuk membesarkan anak matanya. Pada malam 07.07.2009 saya telah pergi ke Koperasi Kodana melihat penyampaian penghargaan dan demo mengenai bio energy 1001 oil. Saya melihat keberkesanannya sendiri dan amat menakjubkan. Saya pergi berjumpa dengan Ustaz Habin dan bertanyakan masalah anak saya dan cara pemakaiannya. Pada keesokkan harinya saya telah membawa anak saya untuk rawatan susulan dan saya menggunakan bio energy 1001 oil sebelum masuk untuk menerima rawatan pada bahagian kening dan bawah mata. Saya sungguh gembira apabila anak saya ketawa bila ubat dimasukkan ke matanya, dia langsung tidak menangis dan tidak perlu dibalut tangan dan badannya oleh jururawat. Kini anak saya boleh menutup matanya sedikit sewaktu tidurnya. Saya amat bersyukur dan berterima kasih kepada bio energy 1001 oil".


"Saya telah lama mengalami masalah radang sendi pada pergelangan tangan saya. Pelbagai usaha dan ikhtiar telah saya lakukan tetapi masalah radang sendi masih menghantui diri saya sehingga saya telah berputus asa untuk mencuba apa-apa produk lagi. Sehinggalah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh Saudara Malek Noor dan saya mencubanya. Sungguh menakjubkan kerana radang sendi saya telah hilang serta merta dan hingga ke hari ini saya tidak mengalami masalah ini lagi. Saya juga ada mempunyai masalah penyakit kencing manis dan darah tinggi. Alhamdulillah selepas menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, penyakit kencing manis dan darah tinggi saya semakin terkawal dan beransur baik. Terima Kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil dan Saudara Malek Noor yang telah memperkenalkan produk ini kepada saya".
- Mohd Zamany Yaakub 34, Taman Bukit Subang Selangor.

"Saya mempunyai dua orang anak yang mempunyai masalah enzyma semenjak berumur 2 tahun lagi. Masalah enzyma kedua-dua anak saya bergitu ketara pada bahagian tapak kaki dan keting kakinya. Alhamdulillah, semenjak menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, penyakit enzyma yang dihadapi oleh anak saya semakin bertambah baik dan hampir pulih dalam tempoh empat hari sahaja. Saya juga menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil pada parut di kaki saya akibat kemalangan 2 tahun yang lalu. Alhamdulillah parut luka saya semakin hilang dalam masa 5 hari sahaja. Saya amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil dan saudara Malek Noor yang telah memperkenalkan produk ini kepada saya".
- Abdul Razak bin Yusof 50, Cheras Baru Kuala Lumpur.

"Semenjak saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil, saya dapat mengatasi masalah kelesuan serta keletihan yang saya hadapi selama ini. Ini kerana kerja saya yang tidak mengira masa dan menyebabkan saya sering tidur lewat dan kepenatan. Sejak saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil ini, saya tambah bertenaga dan kelesuan saya hilang serta dapat tidur dengan lebih lena serta cergas pada keesokan harinya. Saya mengucapkan terima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil kerana banyak telah membantu saya".
- Firdaus Zainal Abidin 50, Jalan Haji Hussin 01 Kuala Lumpur.

"Saya telah lama dihantui dengan penyakit resdung yang sering mengganggu aktiviti harian saya apabila ianya menyerang dan menyebabkan rasa gatal-gatal dan sukar bernafas. Apabila saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil, segala masalah ini dapat diatasi dan saya merasa bebas untuk melakukan aktiviti serta memakan makanan kegemaran saya. Terima Kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil dan saudara Malek Noor yang memperkenalkannya kepada saya".
- Arifin Che Mamat 48, Desa Tasik Kuala Lumpur.

"Saya mengalami masalah radang sendi dipergelangan kaki saya sudah sekian lama. Saya sudah habis ikhtiar berurut untuk menghilangkan radang sendi saya ini. Akan tetapi radang sendi saya tidak juga baik dan bertambah teruk dari sehari ke sehari. Sejak saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, radang sendi di pergelangan kaki saya telah hilang dan saya dapat melakukan kerja dengan selesa serta tidak sakit lagi. Saya amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil.
- Zawiyah 29, Chow Kit Kuala Lumpur.

"Saya menghidapi masalah tangan yang sering kebas-kebas dan tidak bermaya. Masalah ini sering saya hadapi terutama sekali apabila saya hamil. Alhamdulillah, semenjak saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, tangan saya tidak lagi kebas-kebas dan rasa lebih bertenaga. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Zanariah Zawari 33, Subang Jaya Selangor.

"Saya mengalami masalah kulit kaki yang kering serta kulit mati pada bahagian kedua-dua kaki saya. Masalah ini disebabkan kerana penyakit kencing manis yang saya hidapi. Saya telah mencuba perlbagai cara untuk memulihkan kaki saya tersebut. Alhamdulillah, dengan menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, baru sahaja 2 hari kulit kaki saya semakin pulih dan kulit kering telah semakin baik. Terima kasih Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Mohamed Abdul Razak 56, Klang Selangor.

"Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil kerana telah membantu saya mengembalikan tenaga 'batin' saya. Saya telah mencuba pelbagai produk sebelum ini tetapi hasilnya amat mengecewakan. Tetapi tidak dengan Great Bio Energy - 1001 Oil. Ianya memang ummpphh dan membuatkan isteri saya tersenyum lebar. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Jack, Kuala Lumpur.

"Saya mempunyai masalah sakit pinggang. Sudah lama saya menanggung masalah ini dan pelbagai usaha telah saya lakukan sehingga saya merasakan seolah-olah tiada cara untuk mengatasinya lagi. Setelah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh En. Malek Noor, saya baru sekali sahaja mencubanya. Alhamdulillah ianya berkesan dan sakit pinggang saya beransur pulih kini. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
Jalil bin Ahamd, Klang Selangor.

"Saya mempunyai masalah dengan jari kelingking saya yang mengalami ketegangan urat sehingga saya tidak dapat meregangnya dengan baik. Ianya amat menghantui saya sejak sepuluh tahun yang lepas. Setelah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh Dato' Elias Omar yang juga merupakan biras saya. Saya menyapu GBE - 1001 Oil ke jari kelingking saya dan amat menakjubkan dua minit kemudian jari saya dapat diregangkan seperti sedia kala. Saya amat bersyukur dan berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil.
- Nor Jannah Mohd Yakin 38, Saujana Utama Sg Buloh Selangor.

"Saya mengalami masalah pergelangan kaki yang membengkak dan sakit semenjak saya terlibat dalam kemalangan. Sudah berminggu-minggu kaki saya membengkak dan sakit menyebabkan saya tidak selesa dan bergerak. Semenjak saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil dan mencubanya kaki saya dengan serta merta telah hilang rasa sakit dan bengkaknya semakin pulih. Begitu juga dengan parut luka akibat kemalangan tempoh hari telah pulih sepenuhnya. Produk ini juga dapat membekalkan tenaga serta menjadikan badan saya lebih cerdas. Kini kami sekeluarga telah menjadi pengguna setia kepada GBE - 1001 Oil. Terima Kasih kami ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil yang amat mengagumkan dan menakjubkan ini".
- Nur Asyikin Mansor 25, Paya Jaras Sg Buloh Selangor.

"Saya sering lesu dan sengal-sengal seluruh badan selepas saya bersalin tempoh hari. Penat dan rehat yang tidak mencukupi membuatkan badan saya semakin lesu dan tidak bermaya. Selepas saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh suami saya, sengal-sengal di seluruh badan saya telah hilang dan saya semakin bersemangat dan bertenaga kembali. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil. Ianya amat menakjubkan dan kini menjadi teman kami sekeluarga".
- Kasimah M. Kassim 36, Bukit Jelutong Shah Alam Selangor.

"Isteri saya telah mengidap penyakit migrain selama bertahun-tahun. Kesakitan yang di alaminya ini menyebabkan dia selalu lemah dan tidak berdaya untuk bangun dari tidur serta sukar melakukan kerja hariannya apabila penyakit ini menyerang. Alhamdulillah, setelah isteri saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil ini, dia semakin sihat dan penyakitnya semakin baik. Dia dapat melakukan kerja seharian seperti biasa. Bahkan dia sentiasa membawa Great Bio Energy - 1001 Oil kemana sahaja. Kami sekeluarga mengucapkan jutaan terima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Samadin Sulaiman 43, Pinggiran Subang Selangor.

"Saya mengalami masalah radang sendi di bahagian pergelangan tangan saya semenjak setahun yang lalu. Saya sering merasa sengal-sengal dan kekadang teramat sakit apabila melakukan aktiviti yang agak lasak. Setelah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil, pergelangan tangan saya tidak lagi sakit dan saya rasa lebih selesa kini. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Rozaniza Mohd Razali 32, Pantai Dalam Kuala Lumpur.

"Saya sering mengalami masalah keletihan dan kelesuan. Sewaktu bekerja saya menjadi kurang efektif apabila terasa amat penat dan sering mengantuk serta tidak bertenaga. Saya telah mencuba pelbagai ikhtiar untuk saya menjadi lebih cerdas tetapi tidak berhasil. Alhamdulillah setelah saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, saya tidak lagi kepenatan serta mengantuk. Bahkan saya lebih cerdas dan bertenaga kini. Terima Kasih Great Bio Energy - 1001 Oil.
- Rozanita Mohd Razali 34, Puteri Subang Selangor.

"Isteri saya bengkak pada pergelangan kaki dan sakit selama beberapa tahun. Telah banyak ikhtiar dan usaha yang telah kami lakukan tetapi tetap tiada perubahan. Kaki isteri saya semakin membengkak dan dia bertambah sakit sehingga membimbangkan saya. Setelah diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil dan menggunanya, kaki isteri saya telah hilang kesakitan dan bengkaknya semakin pulih dalam masa 2 hari menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil. Saya amat berterima kasih dengan Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Mohd. Nizam Baharim 38, USJ 9 Subang Jaya Selangor.

"Tangan saya bengkak dan sakit akibat tersepit pada lif semenjak dua hari yang lalu. Saya telah diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh 'partner' saya Dato' Elias Omar dan menggunakannya. Fantastik! ianya melegakan kesakitan tangan saya dengan serta merta dan kini bengkaknya semakin pulih. Terima Kasih yang tidak terhingga kepada Great Bio Energy - 1001 Oil. Ianya amat mengagumkan..!".
- Andrew Cheong 45, USJ 13 Subang Jaya Selangor.

"Saya mengalami masalah radang sendi pada bahagian pergelangan tangan dan jari tangan saya. Saya tidak dapat memegang sebarang objek dengan kuat dan sekiranya saya melakukan aktiviti yang banyak, tangan saya akan terasa sengal-sengal dan sakit. Setelah saya diperkenalkan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh saudara Malek Noor, saya mencubanya dan saya mendapati ianya amat berkesan. Sekarang saya tidak lagi menghadapi masalah radang sendi dan saya dapat melakukan segala aktiviti harian saya seperti biasa. Saya amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil dan juga kepada saudara Malek Noor yang memperkenalkan produk ini kepada saya".
- Sanusi Ali 48, Changloon Kedah Darul Aman.

"Saya sering mengalami sakit kepala yang bersangatan dan ianya mengganggu tugas harian saya. Sakit kepala ini juga menyebabkan saya sering lesu dan kurang bertenaga. Setelah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil, segala masalah yang saya hadapi telahpun hilang dan saya kembali cerdas dan bertenaga. Saya dapat menjalankan aktiviti harian saya seperti biasa tanpa gangguan lagi. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil.
- Mohd Affandi Mohd Yakin 36, Sg Buloh Selangor.

"Saya telah disarankan oleh seorang rakan untuk mencuba Great Bio Energy - 1001 Oil. Saya telah diyakinkan bahawa GBE - 1001 Oil ini amat bagus untuk meningkatkan prestasi dan kelelakian. Setelah saya mencubanya, ianya amat menakjubkan dan mengagumkan seolah-olah mengembalikan era zaman awal perkahwinan kami. Saya amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil.
- Mohd. Amin Awaludin 43, Petaling Jaya Selangor.

"Saya mengalami masalah terkoyak otot lutut akibat terjatuh sewaktu bermain futsal 4 minggu yang lalu. Saya telah dimasukkan ke hospital selama empat hari dan doktor menyarankan supaya saya menjalani pembedahan kecil untuk membaiki otot lutut saya yang telah rosak. Saya menghadapi masalah sukar untuk berjalan dan membengkokkan kaki saya tersebut. Setelah saya mencuba Great Bio Energy - 1001 Oil dalam masa 3 hari, saya dapati sakit tersebut telah hilang dan saya dapat membengkokkan kaki saya sebagaimana biasa. Kini saya tidak perlu lagi menjalani pembedahan tersebut. Saya amat berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Man Mohan Singh 34, Klang Selangor.

"Saya sering menghadapi masalah kelesuan dan kepenatan dan sukar untuk bangun di waktu padi. Saya sering keletihan dan kurang bertenaga. Setelah saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, saya lebih cerdas dan bertenaga bahkan apabila saya bangun awal pagi saya lebih bertenaga dan cerdas. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Mohd Zaki Zulkifli 19, USJ 7 Subang Jaya Selangor.

"Saya menghadapi masalah saraf pada jari tangan saya sebelah kiri semenjak 3 tahun yang lalu. Saya tidak dapat menggerakkannya kerana terasa sakit dan sering sengal-sengal. Saya telah mencuba pelbagai usaha namun masalah saraf saya tetap juga tiada perubahan. Setelah saya di sarankan untuk menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh Dato' Elias Omar, saya mencubanya. Sungguh menakjubkan kerana dengan menyapunya tidak sampai dua minit sahaja, segala masalah saya hilang. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Enerrgy - 1001 Oil".
- Nor Hayati binti Hashim 47, Kajang Selangor.

"Saya sering kepenatan dan kurang rehat kerana bebanan kerja yang tidak menentu menyebabkan saya kurang bermaya. Ini yang menyebabkan saya sering tidak dapat memenuhi keinginan ketika diperlukan. Setelah diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil, saya tidak lagi menghadapi masalah kelesuan dan kurang bertenaga. Saya lebih bertenaga daripada biasa dan ianya amat memberangsangkan dan isteri saya dapat merasai kelainan pada diri saya kini. Saya amat berterima kasih dengan Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Yusmizal bin Yusof 30, Subang 2 Selangor.

"Saya menghidapi penyakit saraf semenjak 8 tahun yang lalu. Penyakit saraf yang saya alami ini menyebabkan saya sering rasa sengal-sengal di setiap sendi pada seluruh badan saya. Setelah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil, dan saya mencubanya. Ternyata produk ini telah banyak memberikan kesan positif kepada diri saya dan sengal-sengal serta kesakitan sendi semakin pulih. Saya masih mencuba produk ini dan berharap penyakit saya akan sembuh sepenuhnya. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Wan Zahari bin Wan Hanafi 46, Sri Gombak Selangor.

"Saya selalu bekerja yang tidak ada waktu tetap untuk rehat dan tidur menyebabkan saya sering lesu dan kurang bertenaga serta mengantuk. Faktor umur juga menyebabkan saya sering lesu dan tidak bertenaga. Setelah saya diperkenalkan dengan Great Bio Energy - 1001 Oil oleh Saudara Malek Noor, saya tidak lagi keletihan dan lesu malahan saya semakin bertenaga. Alhamdulillah kini saya dapat melakukan kerja dengan baik serta segala sengal-sengal badan telah tiada lagi. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Baharuddin 63, Rawang Selangor.

"Saya telah lama mengalami masalah saraf lebih dari sepuluh tahun yang lalu. Ini kerana semasa muda, saya menyertai satu latihan ketenteraan dan terjatuh dari tempat latihan menyebabkan saya tercedera dan saraf sebelah tangan kanan saya rosak. Alhamdulillah, setelah saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, tangan saya tidak lagi menggigil dan saraf saya semakin baik. Di samping itu juga, saya mengalami masalah di pergelangan kaki saya dalam tempoh yang lama. Saya juga mencubanya dan Alhamdulillah ianya telah pulih kini dan saya boleh berjalan dengan selesa kini. Terima Kasih saya ucapkan kepada isteri saya yang memperkenalkan produk ini kepada saya dan terima kasih juga saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
-Salah Habib 48, Subang Selangor.



"Tangan kiri saya dahulu ada parut hitam akibat terdedah kepala api dari kimpalan yang tinggi. Tangan saya telah lama berkeadaan demikian. Alhamdulillah setelah saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, parut hitam pada tangan kiri hilang sepenuhnya dan dan kembali seperti biasa. Saya merasa amat seronok sekali dan lebih berkeyakinan serta tidak malu lagi untuk membuka tangan kiri saya. Saya amat bersyukur dan berterima kasih kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Muhammad Zulkarnain bin Mohamed Awam 31, USJ 14 Selangor.



"Saya mengalami masalah radang pada bahagian lutut dan kaki saya yang menyebabkan saya sukar untuk berjalan. Bahkan apabila saya berjalan, tidak seimbang dan terinjut-injut sedikit kerana masalah radang sendi yang saya alami ini. Alhamdulillah setelah saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, kaki saya telah pulih sepenuhnya dan masalah ini tidak lagi mengganggu saya. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 oil".
- Ainuddin, Shah Alam Selangor.



"Saya sekarang sedang mengandung anak yang pertama. Sudah tentulah pengalaman mengandung anak sulong adalah salah satu pengalaman yang sukar bagi saya serta menghadapi masalah renggangan otot serta saraf pada bahagian perut. Ianya juga menyebabkan saya sakit bahagian tulang belakang. Alhamdulillah, setelah menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, saya dapat mengatasi masalah saya tersebut. Malahan ramai kenalan saya yang saya syorkan menggunakan GBE - 1001 Oil ini dan memberi maklum balas yang positif serta dapat menyelesaikan masalah mereka. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Farah Syazrine 29, Putra Mas Kuala Lumpur.

"Salam, semalam ibunda saya terjatuh di dalam tandas, tangan dan kaki lebam dan semestinya sakit-sakit.. Apabila saya gunakan Great Bio Energy - 1001 Oil.. Alhamdulilah sengal-sengal di tangan dan kaki dah tiada. Dia ucapkan banyak terima kasih. Mudah-mudahan di berkati usaha Kodana and Dato Elias. Terima Kasih sekali lagi saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Faidzal, Subang Selangor.

"Saya mengalami masalah sakit pada bahagian leher menyebabkan sukar untuk saya menoleh dan bergerak. Saya merasa sakit setiap kali saya menoleh dan rasa kurang selesa. Alhamdulillah, setelah saya menyapu Great Bio Energy - 1001 Oil, tidak sampai dua minit sakit pada bahagian leher saya hilang dan lega. Saya rasa lebih selesa untuk bergerak dan cerdas. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Rozimah Mohd Nazari Kusmajaya 25, Kota Damansara Selangor.

"Saya meminati sukan lasak dari dahulu lagi. Saya amat sukakan cabaran dalam aktiviti sukan yang saya ceburi. Kesannya saya pernah patah dan lumpuh selama 8 bulan beberapa tahun yang lalu. Alhamdulillah, segala masalah radang sendi , sakit sendi serta saraf dan kelesuan saya tiada lagi semenjak saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil. Keluarga saya juga mempunyai sejarah penyakit migrain termasuk saya. Alhamdulillah dengan menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil, saya dan keluarga saya tidak lagi dihantui dengan masalah migrain. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Datuk Ziahul Asraf bin Haji Syed Sultan 29, Penang Malaysia.

"Saya sudah lama mengalami masalah sakit di bahagian belakang badan saya. Ini mungkin kerana saya terpaksa duduk dalam tempoh yang lama dan aktiviti harian saya. Bagaimanapun, sakit pada bahagian belakang ini amat mengganggu aktiviti harian saya. Alhamdulillah dan saya amat bersyukur kerana segala masalah itu telah hilang kini semenjak saya menggunakan Great Bio Energy - 1001 Oil. Terima Kasih saya ucapkan".
- Kapt. Muzafar Sham bin Abd Majid 32, Subang Jaya Selangor.

"Saya sering mengalami masalah kelesuan dan penat serta tidak bermaya. Segala sendi dan badan begitu berat dan terasa kurang bertenaga. Walaupun setelah semalaman tidur, kepenatan masih terasa dan terbawa-bawa ke pagi keesokan harinya dan menyebabkan saya sukar bangun pada waktu pagi. Alhamdulillah setelah saya mencuba Great Bio Energy - 1001 Oil, segala kelesuan dan rasa penat telah hilang. Bahkan saya lebih cerdas kini dan tidak bermasalah lagi pada waktu pagi. Saya rasa lebih bertenaga dan bersemangat setiap hari. Terima Kasih saya ucapkan kepada Great Bio Energy - 1001 Oil".
- Abdul Muzafar Abd. Mutalib 23, USJ 5 Selangor.