Q & A (Soal Jawab tentang GBE)

Soal Jawab Tentang Great Bio Energy - 1001 Oil
Sekiranya anda ada pertanyaan atau persoalan, sila kemukakan diruangan ini atau emailkan kepada kami di alamat : greatbioenergy@gmail.com dan pihak kami amat mengalu-alukan setiap pertanyaan serta saranan dari anda. Kerjasama yang bakal anda berikan kami dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

01. Bagaimanakah saya perlu lakukan sekiranya saya mengalami masalah radang sendi?
J : Anda hanya perlu sapukan Great Bio Energy - 1001 Oil ke tempat tersebut sehingga ianya menyerap ke dalam kulit anda. Anda tidak perlu mengurut tempat tersebut. Anda akan mendapati kesannya serta merta. Syafakumullah..!

02. Adakah produk ini berkesan kepada parut lama yang ada pada badan saya?
J : Ya, Great Bio Energy - 1001 Oil amat berkesan ke atas parut samada lama atau baru. Anda hanya perlu sapukan pada tempat tersebut setiap pagi dan petang, anda akan perolehi hasilnya dengan segera. Selamat mencuba..!

03. Saya mengalami masalh gigi dan gusi yang membengkak. Bagaimanakah yang perlu saya lakukan?!
J : Sekiranya anda mengalami masalah gigi dan gusi, anda boleh titiskan beberapa titik Great Bio Energy - 1001 Oil ke dalam air suam dan berkumur dengannya. Anda akan dapati kesannya dengan serta merta. Anda juga boleh meletakkan Great Bio Energy - 1001 Oil ke tempat sakit dengan menggunakan kapas atau menitiskan terus ke kawasan sakit tersebut untuk kesan segera. Syafakumullah..!

04. Apakah yang perlu saya lakukan sekiranya anggota badan saya membengkak dan terasa sengal-sengal serta kengiluan?
J : Anda hanya perlu sapu ke kawasan tersebut dengan Great Bio Energy - 1001 Oil seketika tanpa mengurut tempat tersebut dan biarkan ianya meresap ke dalam kulit anda. Anda akan dapati hasil yang mengagumkan dan menghilangkan bengkak serta sakit tersebut. Syafakumullah..!

05. Adakah produk ini sesuai kepada saya yang sering keletihan dan mengantuk semasa memandu kenderaan?
J : Ya, produk ini amat berkesan untuk mengembalikan kecergasan serta menghilangkan keletihan serta mengantuk dengan menyapu Great Bio Energy - 1001 Oil ke dahi dan atas kening. Ianya telah diakui keberkesanannya. Selamat Mencuba..!

06. Kaki saya menghadapi masalah kulat air serta berkematu dalam tempoh yang lama. Adakah produk ini sesuai untuk masalah tersebut?
J : Ya, Great Bio Energy - 1001 Oil memang sesuai untuk kaki yang menghadapi kulat air serta berkematu. Ulat air akan sembuh serta kaki yang berkematu akan kembali licin dan lembut seperti biasa.

07. Adakah produk ini berkesan dengan anggota badan yang sengal-sengal dan kebas-kebas?
J : Ya, produk ini amat berkesan pada anggota badan yang sengal-sengal dan kebas-kebas dengan menyapu Great Bio Energy - 1001 Oil pada anggota tersebut dan biarkannya meresap dalam kulit di bahagian anggota yang sakit tersebut.

08. Adakah produk ini berkesan ke atas luka?
J : Ya, Great Bio Energy - 1001 Oil ini amat berkesan ke atas luka dan boleh menutup bahagian luka serta memberhentikan pendarahan dengan serta merta sekira lukanya tidak terlalu besar. Ianya juga bertindak menyembuhkan kawasan luka tanpa meninggalkan sebarang parut sekiranya digunakan secara berterusan. Syafakumullah..!

09. Bolehkan produk ini menghilangkan parut luka yang terdapat di badan?
J : Ya, Great Bio Energy - 1001 Oil boleh menghilangkan parut luka sekiranya ianya digunakan secara berterusan. Ini kerana produk ini bertindak untuk menyuburkan kembali sel yang telah mati dan membekalkan mineral yang semula jadi kepada kulit. Selamat Mencuba..!

10. Bagaimanakah saya perlu lakukan sekiranya saya menghadapi masalah resdung?
J : Bagi anda yang menghidapi masalah resdung, bolehlah di titiskan beberapa titik Great Bio Energy - 1001 Oil kedalam air suam dan disedut serta hembus melalui hidung beberapa kali. Ianya dapat mengurangkan masalah yang dihadapi.

11. Adakah produk ini sesuai untuk orang yang menghidapi sakit kepala yang berpanjangan serta migrain?
J : Ya, Great Bio Energy - 1001 Oil amat sesuai dengan sesiapa yang mengidapi sakit kepala yang berpanjangan serta migrain. Cara penggunaannya dengan menyapu GBE - 1001 Oil pada dahi serta kepala dan mengusap lembut bahagian tersebut tanpa perlu mengurutnya dengan kuat. GBE - 1001 Oil akan berkesan secara serta merta. Syafaakumullah..!